FAQ Retourneren
1. Mijn levering is beschadigd, wat moet ik nu doen?
Spijtig dat de levering niet is zoals het hoort.
Ziet u dat uw pakket zichtbaar beschadigd is bij de levering en is ook de inhoud van het pakket beschadigd, volg de volgende stappen:
- Neem duidelijke foto's van de zichtbaar beschadigde verzending. De volgende items moeten op de foto's staan:
Barcode
Foto van de volledige doos
Foto van de doos met leesbaar label
Foto van het beschermingsmateriaal
Foto van de beschadigde goederen
De verkoopfactuur
2. Neem dezelfde dag nog, contact op met het EFB-team.
Dit via mail extremefishingbaits@telenet.be. Stuur de foto('s) door zodat wij contact kunnen opnemen met de vervoerder. Alle meldingen later dan de dag van levering zullen niet meer aanvaard worden. Geen foto in de mail = geen aanvaarding van de klacht.
3. Stuur de beschadigde inhoud, de beschadigde doos en al het verpakkings- en beschermmateriaal kosteloos terug naar Extreme fishing baits, Oostbroekstraat 9, 8650 Merkem-Houthulst. Hiervoor zal EFB een verzendlabel aanmaken.
4. Van zodra het beschadigde pakket in het bezit van EFB, wordt een nieuw pakket opgestuurd naar hetzelfde adres.
5. Alle meldingen en voorwaarden zoals bovenstaande moeten worden gevolgd. I Indien niet wordt de klacht niet aanvaard.
2. Ik ben niet tevreden over mijn aankoop, kan ik retourneren?
Ja dat kan. Wij betreuren de ontevredenheid over onze producten.
Enkel Europese consumenten hebben het recht op herroeping om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging te annuleren binnen de termijn van 14 dagen.
Enkel goederen die compleet, onbeschadigd, ongebruikt of ongeopend zijn kunnen terug gestuurd worden.
Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, moet de consument :
- aan EFB een ondubbelzinnige verklaring sturen over hun voornemen de overeenkomst te herroepen. Gebruik hiervoor het modelformulier hieronder. Gericht aan:
Gouwy Katrien/EFB Oostbroekstraat 9 8650 - Houthulst België
Te versturen via mail: extremefishingbaits@telenet.beIk/Wij deel/delen u hierbij mede dat ik/wij onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst herroep/herroepen:__________________________________ (vul een beschrijving in van de goederen/diensten waarop deze herroeping betrekking heeft)
- Besteld op: ________________________________ (vul de datum in)
- Ontvangen op:______________________________ (vul de datum in)
- Naam/Namen consument(en):______________________________
- Adres consument(en):_____________________________________
- Datum _____________________________________________
- de goederen zo snel mogelijk, en in ieder geval binnen 14 dagen vanaf de dag waarop de consument hun besluit kenbaar maakten om de overeenkomst te herroepen, terugsturen of overhandigen aan EFB, of aan een persoon die door EFB is gemachtigd om de goederen in ontvangst te nemen.
- De kosten voor de terugzending is ten laste van de consument. De verzendlabel wordt voorzien door EFB, geen enkele andere vervoerder wordt toegestaan.
Consumenten die op een correcte manier gebruik maken van het herroepingsrecht worden volledig vergoed, incl. de verzendingskosten.